BBM3410-2021-MINGGU 4-ASAS FOTOGRAFI-KABUR

 Sumber rujukan: 

Normaliza Abd Rahim.2019. Multimedia Dalam Bahasa. Serdang: Penerbit Universiti Putra Malaysia

Definisi: 
    Gambar yang mempunyai latar belakang yang kabur namun masih lagi kelihatan walaupun kelihatan kabur. Kekaburan ini dibuat untuk memfokuskan objek yang ingin ditonjolkan.


TUMBUHAN:


1. 



Hobi berkebun dalam diri ibu saya memudahkan saya untuk mencari gambar yang cantik dan dimasukkan di dalam blog saya.





Tumbuhan ini hidup secara meliar di kawasan perumahan dan saya tidak mensia-siakan kecantikan daripada bunga ini untuk diabadikan di blog saya.



2. BINATANG/ SERANGGA




Untuk menyiapkan tugasan yang diberi ini, saya memberanikan diri untuk mengambil gambar di kedai haiwan dan peliharaan.






Gambar di atas melihatkan seekor anak kucing sedang tidur dengan nyenyak di antara selipar.









Comments