SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410-2021

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan online ku....untuk tugaan yang terkahir ini...saya akan berkongsi kesemua aktiviti dan tugasan yang perlu saya buat sepanjang semester ini...Sangat seronok dan amat berpuas hati dengan proses pembikinan blog ini...

Semoga kepada yang sudi singgah di blog saya ini...scroll2 lah sampai kebawah ye....kalau rajin...tinggalkan lah komen anda....sangat dialu-alukan...


Dengan ini, saya akan menyenaraikan kesemua aktivit yang saya lakukan sepanjang 14 minggu pembelajaran bersama Prof. Dr.Normaliza Bt. Abd. Rahim...


1. PENGENALAN DIRI

2. CERITA SOSIAL 1

3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA

4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK

5. ASAS GRAFIK MUDAH

6. ASAS GRAFIK WARNA

7. ASAS GRAFIK TEKS

8. ASAS GRAFIK KESESUAIAN

9. ASAS GRAFIK KESEIMBANGAN

10. MUG SHOT

11. CLOSE UP

12.CERITA SOSIAL 2

13. TEORI STUBBS

14. CELIK BAHASA ISYARAT

15. BAHAN ASAS GRAFIK

16. LONG SHOT

17. MEDIUM SHOT

18. PORTRAIT

19. PEMANDANGAN

20. KABUR

21. SILUET

22. OVER THE SHOULDER

23. PENDUA

24. BIRD'S EYE VIEW

25. PETA MINDA ASAS FOTOGRAFI

26. ANALISIS CERITA SOSIAL

27. DILEMA PENGEMBARA

28. ASAS FOTOGRAFI

29.  NOTA TEORI ANALISIS WACANA (VANDIJK,1977)

30.  NOTA TEORI ANALISIS WACANA (FAIRCLOUGH, 1995)

31. NOTA FLATLAY

32. INSTAGRAM

33. TWITTER

34. SIMPULAN BAHASA

35. VIDEO SETEMPAT

36. VLOG HARI RAYA

37. STRATEGI KOMUNIKASI

38. ONE SHOT

39. BAB 5 (TAKSONOMI DAN PENDEKATAN STRATEGI KOMUNIKASI)

40. PANTUN 4 KERAT

41. KESILAPAN

42. KEMANUSIAAN

43. PERUBAHAN

44. KESEDARAN

45. TEKA-TEKI

46.VIDEO FOKUS

47. VIDEO SERAM

48. VIDEO TRAGEDI

49. DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

50. ALAM SEKITAR

51. KISAH SEDIH

52. KEINDAHAN

53. SUASANA

54. MISTERI KOPI

55. TEMU BUAL

56.RESENSI BUKU

57. SEPI


Dengan ini, saya JULIASTUTI KOAEPUTERI BINTI DAE bernombor matrik 199847 membuat perakuan bahawa segala tugasan yang diberi sepanjang 14 minggu ini disiapkan mengikut arahan yang telah diberikan oleh Prof. Dr. Normaliza. Sebanyak 57 postingan telah saya berikan pada blog kali ini.

Saya berharap blog ini akan memberi manfaat kepada orang lain. 

Sebelum itu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli kumpulan saya iaitu DAHLIA yang sanggp menghadapi susah senang membuat tugasan yang diberikan ini. Tidak sangka telah sampai ke tahap ini.

Seklai lagi terima kasih kepada individu yang terlibat secara langsung atau tidak langsung sepanjang tugasan ini melibatkan orang lain. Sampai berjumpa lagi di semester hadapan....


ASSALAMUALAIKUM...

JAGA DIRI DAN JAGA KESIHATAN.... 

Comments