BBM3410-2021-MINGGU 10-KESEDARAN (TWITTER)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....

Baru saya sedar sebenarnya masih ramai lagi yang masih peduli dengan kewujudan saya di dunia nyata selain ahli keluarga sendiri. Oleh itu, jangan lah terlalu memikirkan masalah yang tidak mungkin kita selesaikan. Ramai lagi yang sanggup untuk membantu kita sekiranya kita berkongsi cerita dan masalah yang kita hadapi. Sekurang-kurangnya beban kita akan terasa berkurang setelah kita menceritakan masalah yang kita hadapi kepada seseorang kita percaya.

Banyak yang kita baru sedar setelah melakukan pelbagai kesalahan walaupun telah berulang kali kita lakukan perkara yang sama. Tapi itulah pelajran dalam kehidupan seseorang. Kali ini saya akan berkongsi sedikit cerita yang berkaitan dengan kesedaran. Saya juga akan berkongsi tweet daripada rakan-rakan saya juga. Jangan risau. Anda tidak akan berasa bosan membaca tweet daripada saya sahaja kerana saya akan memuat naik postingan daripada rakan-rakan sekelas saya.

Ini merupakan tweet yang telah saya buat di Twitter saya. 


Seterusnya adalah tweet daripada kawan-kawan sekelas saya. Selamat membaca rakan-rakan onlineku...






Sangat berbakat kan mereka ini. Saya berasa kerdil sahaja berbanding dengan mereka ini. Namun saya bangga kerana dapt menjadi sebahagian daripada mereka ini.
Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit waktu untuk membaca blog saya pada kali ini.
Semoga berjumpa pada blog seterusnya....



Ini merupakan bukti saya hadir di dalam kelas Prof ya....Terima kasihhh...




















Comments