BBM3410-2021-MINGGU 10-PERUBAHAN (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan online ku....

Semoga semuanya dalam keadaan yang sihat-sihat belaka...

Pada minggu ini saya akan memuat naik postingan saya dan beberapa kawan-kwan sekelas saya yang bertemakan perubahan di aplikasi Instagram masing-masing.

Bercakap mengenai perubahan, pelbagai perubahan yang berlaku tidak kira dari pelbagai sudut manapun. Tidak kira juga kehidupan ataupun hobi seseorang. Ini bergantung kepada seseorang itu atau individu yang berfikir bagaimana perubahan itu berlaku dalam kehidupan masing-masing.

Ini merupakan postingan saya di Instagram mengenai perubahan.


Ini adalah cerita saya dan kawan baik saya yang sudah saya anggap sebagai sahabat. Kalau nak tahu lebih lagi...pergi lah tengok di Instagram saya....hehehe

Seterusnya adalah postingan daripada kawan-kawan saya yang telah saya pilih.






Anda setujukan dengan perubahan yang mereka semua nyatakan kan? Saya pun begitu juga. Sebab perubahan seseorang itu kita tidak dapat halang sama ada perubahan itu dari segi kebaikan ataupun sebaliknya.
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan masa dan membaca sedikit mengenai blog saya pada kali. Semoga berjumpa lagi pada blog yang selanjutnya.




Prof, macam biasa ini merupakan bukti kehadiran saya...






















Comments