BBM3410 -2021-MINGGU 9-VIDEO SERAM (DAHLIA)

 Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blog saya sekalian...

Terima kasih kerana sudi untuk mengunjungi blog saya.

Ia nya merupakan satu penghormatan kepada saya.

Ini adalah video seram dari kumpulan kami. Selamat menonton...



https://www.youtube.com/watch?v=yPZjZ-u7Xw4&t=1s


Saya akan memuat naik beberapa video pada minggu ini dan saya berharap ianya dapat

 memberi sedikit ilmu mengenai video-video yang akan saya muat naik. Antara video yang

 akan dimuat anaik adalah video fokus, seram dan tragedi. Ianya merupakan hasil kerjasama

 antara ahli kumpulan kami untuk menghasilkan video yang menarik. Tidak dinafikan ianya

 sangat menyeronokkan semasa rakaman sedang dibuat kerana dapat mengembangkan idea-

idea yang kreatif untuk membuat video yang menarik. Selain itu, kami juga tidak

 menyangka akan dapat membuat video ini walaupun kami berada di rumah masing-masing

 disebabkan pandemik yang berlaku ini.

Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan masa dan membaca blog saya pada kali ini.

Jaga diri dan jaga kesihatan.

Jumpa lagi di blog yang selanjutnya....

Salam sayang daripada saya.

Comments