BBM3410-2021-MINGGU 9-KEMANUSIAAN (TWITTER)

Assalamualaikum dan haiiiiii semuaaaa....

Hari ini saya rasa bersemangat sangat kerana kita akan bercerita sedikit mengenai tema kemanusiaan.

Mungkin ramai yang tidak minat untuk mengikuti kisahkisah seperti ini tapi jika kita melihat dari segi positif nya terdapat banyak nilai yang kita akan perolehi. Justeru, saya akan memuat naik kisah-kisah kemanusiaan yang telah saya dan rakan-rakan kongsikan di aplikasi Twitter.

Ini merupakan kata-kata yang bertemakan kemanusiaan daripada saya.



Tidak dinafikan kata-kata yang bertemakan manusia ni semuanya boleh dirasai dan mudah untuk difahami. Patut lah seseorang yang dalam keadaan down ke, kesunyian ke semua perlukan sokongan daripada orang lain. Tapi sekarang ni saya nak berkongsi tentang kata-kata kemanusiaan daripada rakan-rakan saya yang lain.






Macam mana? Seronok kan baca kata-kata yang diberi dengan kawan-kawan saya ni kan?
Jangan risau...banyak lagi yang saya akan kongsikan selepas ni...Korang tunggu je blog saya selepas ini...
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan masa anda dan melihat blog saya...



Ini adalah bukti saya mengikuti kelas Prof.































Comments