BBM3410-2021-MINGGU 9-PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Tak terasa sekarang dah masuk minggu ke-9 untuk tugasan Multimedia ini...

Pada hari ini, saya akan memuat naik pantun 4 kerat yang saya cipta sendiri...

Apa yang paling seronok adalah pantun ini tidak terikat dengan tema dan tentu sahaja saya dan rakan-rakan kelas saya mempunyai banyak jenis pantun untuk dipersembahkan pada minggu ke-9 ini.

Ini merupakan pantun yang saya buat untuk tugasan minggu ini.

 



Saya juga telah mengambil contoh pantun yang telah dicipta sendiri oleh rakan-rakan saya. Saya tidak menyangka saya mempunyai bakat dan keberanian untuk keluar daripada zon nyaman saya serta membuat lain daripada yang lain yang tidak mungkin saya akan buat. 

Disertakan juga dengan pantun-pantun daripada rakan-rakan saya.






Saya juga telah membalas pantun mereka menggunakan pantun juga. Disebabkan saya ditugaskan untuk menjawab seramai 5 orang sahaja, saya akur walaupun saya ingin menjawab semua pantu-pantun mereka. Tidak disangka-sangka saya juga hebat ya dalam berpantun walaupun tidak sehebat mana. Tapi siapa yang nak puji diri kita ini kalau bukan diri sendiri kan? Jadi macam masuk bakul angkat sendiri pulak... Tapi tak apa...saya berpuas hati...

Terima kasih kerana sudi melihat-lihat blog saya hampir setiap minggu dan meluangkan masa untuk melihat apa yang ada di blog saya ini.



Ini merupakan bukti kehadiran saya di dalam kelas.














Comments