BBM3410-202I-MINGGU 9-KESILAPAN (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaaa....

Saya Juliastuti ingin memohon maaf sekiranya ada kesilapan yang saya lakukan selama  aktiviti di blog saya ini aktif. Setiap manusia pasti ada membuat kesilapan tidak kira kesilapan yang besar atau yang kecil. Jangan segan untuk mengakui kesilapan anda kerana setiap kejujuran yang dibuat pasti lebih pahit. Tapi alangkah baiknya jika kepahitan itu dirasai terlebih dahulu tanpa ada pembohongan selepas itu. Disini saya ingin berkongsi kata-kata yang bertemakan kesilapan. Maka selamat membaca semua rakan-rakan online ku....

Sebelum itu, saya akan berkongsi kata-kata saya terlebih dahulu. 


Hanya mampu throwback gambar-gambar lama je...hmmmm...rindu....

Dibawah ini pula merupakan postingan rakan-rakan kelas saya...Selamat menikmati...






Seronok kan dapat baca kata-kata yang dapat memberi semangat kembali kepada diri sendiri setelah kita sedar kesilapan diri kita....

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca blog saya pada kali ini...
Jumpa lagi di blog selepas ini....










Comments