BBM3410-2021-MINGGU 11-ALAM SEMULA JADI (TWITTER)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera....

Adakah anda sihat? Mestilah sihat...jangan sakit-sakiiittt...

Kali ini saya akan memuat naik 5 bebenang twitter saya dan beberapa kawan-kawan saya yang telah saya pilih bertemakan alam semula jadi. Pasti semua minat dan menyukai semula jadi kan? Agak mustahil sekiranya seseorang itu tidak menyukai alam semula jadi kerana bagi saya semula jadi ini merupakan salah satu terapi diri secara tidak langsung. 

Ini merupakan bebenang yang telah saya buat dan ini merupakan kisah sebenar...uhuks...tiber...


Nak tahu lebih lanjut? Macam biasa...check di twitter saya ye...ehemmm..

Seterusnya adalah hasil bebenang daripada kawan-kawan saya yang telah saya pilih secara rawak...tiada pilih kasih di sini ye...saya tegaskan sekali lagi...








Macam mana? Banyak pendapat dan pandangan yang berbeza daripada mereka semua kan? Kerana semula jadi ini terlalu luas dan tidak dapat dinyatakan melalui kata-kata.
Oleh itu kita patut menjaga kebersihan alam sekitar kita agar generasi yang akan datang dapat menikmati keindahannya sama seperti kita.
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan sedikit waktu untuk membaca dan singgah sekejap di blog saya pada kali ini. Semoga berjumpa di blog seterusnya....

 

















Comments