BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan online semua...

Berjumpa lagi kita di blog kali ini dengan pelbagai cerita setiap minggu...

Anda tahu apa yang akan saya muat naik sebentar lagi? Mesti tak tahu kan? Memang tak tahu lah kalau tak pernah ikuti saya daripada awal lagi....Sebenarnya rugi tak ikut blog saya daripada awal kerana saya akan berusaha untuk memberi pelbagai info yang tidak pernah saya dapat dari mana-mana sumber melainkan subjek Multimedia dalam Bahasa ini.

Pada kali ini, saya akan memuat naik cerita sedih saya dan beberapa kawan-kawan saya dan ini merupakan cerita sedih yang sebenar dan bukan rekaan semata-mata... Semua orang pasti akan mempunyai cerita sedih tersendiri dan kadang memang akan menjadi perkara yang akan diingat sampai bila-bila.

Ini merupakan cerita sedih saya dan saya tidak menyangka dapat berkongsi cerita ini kepada orang ramai...selamat membaca...


Agak cliche kan kisahnya...tapi nak macam mana lagi..memang ini yang saya rasakan pada usia saya yang sudah tua ini...


Ini pula perkongsian daripada kawan-kawan sekelas saya...selamat membaca dan budayakan amalan membaca di diri kalian semua...


 









Sudah habis membaca? bagus....tahniah kerana anda berjaya...walaupun sedikit tapi kalau diamalkan pasti akan timbul minat untuk membaca...sebab saya sendiri pun begitu...
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan sedikit masa dan membaca blog saya pada kali ini....Sehingga bertemu di blog seterusnya....












Comments