BBM3410-2021-MINGGU 13- MISTERI KOPI

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan onlineku...

Pejam celik pejam celik dah masuk minggu ke-13 dah....

Sedih bercampur bahagia....

Sedih sebab tiada lagi dapat mendengar suara Prof di dalam kelas...tetapi gembira sebab banyak ilmu yang saya dapat daripada beliau selama 14 minggu di dalam kelasnya...

Saya rasa bertuah dapat menjadi salah satu pelajar Prof kerana tanpa beliau saya tidak akan dapat keyakinan dan keberanian dalam satu-satu hal...

Kali ini saya akan berkongsi kepada anda tentang kopi....KOPI? Ya kopi kawan-kawan semua...Kalau nak tahu lebih lanjut...check terus di youtube Dewab Bahasa dan Pustaka ataupun FB yang telah bersiaran langsung baru-baru ini.


https://www.youtube.com/watch?v=d-q-toRLmD4

Tidak dinafikan perkongsian yang beliau beri amat bermanfaat dan memberi pengetahuan baru kepada pecinta-pecinta kopi. Selain itu kebaikan dan keburukan mengamalkan kafein yang berlebihan dan banyak lagi. Beliau ialah Dr. Siti Aliaa Roslan dan merupakan pensyarah di universiti swasta di IUKL dan merupakan anak kepada Prof.Dr.Normaliza. Saya sangat seronok mendengar perbincangan yang berlangsung hampir  jam itu. Tidak terasa satu jam itu. Kalau anda ingin tahu apa lagi yang dikongsikan oleh beliau. Boleh check sendiri di link tersebut. Tinggal tekan sahaja link di atas itu. Selamat menonton semua...

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk melihat blog saya pada kali ini. Semoga berjumpa di blog selepas ini....





Disebabkan saya terlalu cetek dalam berfikir...maka saya berkongsi dengan orang ramai tentang nama kopi yang saya tahu dan satu tempat yang menghasilkan kopi dan ternyata ianya memang sangat sedap dan segar rasanya.
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan sedikit waktu dan singgah sekejap di blog saya pada kali ini. Semoga berjumpa di blog seterusnya....




















Comments