BBM3410-2021-MINGGU 13-SUASANA (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....

Hmmm...tak sangka hanya berbaki seminggu lagi untuk belajar mengenai Multimedia dalam Bahasa...

Jujur banyak yang saya belajar daripada subjek ini daripada tidak tahu apa-apa mengenai blog sehingga lah kegunaan pelbagai aplikasi untuk menyebarkan penggunaan bahasa yang betul...

Tidak rugi saya belajar susah payah dan hasilnya juga tidak mengecewakan...

Kali ini saya akan memuat naik postingan saya di Instagram mengenai suasana...

Ini merupakan postingan saya....Selamat membaca semuaaa...


Tidak rugi untuk mencuba sesuatu hal yang baharu dalam hidup kita...Sekiranya gagal...itulah permulaan kita untuk bangkit daripada kegagalan....

Ini pula postingan kawan-kawan saya yang telah saya pilih secara rawak...









Mereka ini sangat kreatif dalam berbahasa...Saya bangga mempunyai kawan-kawan seperti ini...Banyak yang saya belajar daripada mereka semua...
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan sedikit waktu dan melihat blog saya pada kali ini...Semoga berjumpa di blog seterusnya...










Comments