BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaaa....

Minggu-minggu terakhir agak sedikit berat tugasan yang diberi....

Tapi tak pe...itu lah yang saya mahu....walaupun berat...uhuks...tiber...

Kali ini saya akan memuat naik video saya yang agak panjang durasinya...

Ianya berkenaan dengan resensi buku pensyarah saya iaitu Prof. Dr.Normaliza Abd. Rahim.

Beliau merupakan penulis buku tersebut dan telah diterbitkan oleh Penerbit UMT Universiti Malaysia Terengganu. 

Di dalam video ini saya telah menerangkan serba sedikit isi kandungan yang terdapat di dalam nya.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut...boleh lah klik pautan yang telah saya beri di bawah ni...nak lagi senang tekan je video yang saya dah sediakan ni...

Selamat menontonnn...



https://youtu.be/B7sYAfT-Zg8

Cara persembahan video ini saya buat dengan cara yang agak baharu bagi saya...Saya agak berpuas hati dengan hasilnya...
Terima kasih kerana sudi untuk meluangkan sedikit waktu dan melihat blog saya pada kali ini....Sampai jumpa di blog seterusnyaaa...







Comments