BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan onlineku....

Waaaaa...tak sangka mampu bertahan sampai ke tahap ini....

Taniah kepada diri ini kerana sanggup terima pelbagai halangan dan cabaran untuk semester ini...

Tahniah juga kepada sahabat perjuangan....kerja keras memang tidak akan mengkhianati hasil....

Terima kasih Prof atas tunjuk ajar Prof untuk 14 minggu ini...Saya sangat menghargai itu...Ilmu Prof sangat bermakna untuk masa akan datang....

Sebelum itu, saya ingin berkongsi sedikit postingan saya dan beberapa kawan sekelas saya yang saya pilih secara rawak di Instagram masing-masing yang bertemakan sepi...Macam biasa saya akan dahulukan postingan saya....





Ini pula postingan yang dibuat oleh rakan-rakan saya....selamat membaca semuaaa....







Terimakasih kerana sudi meluangkan sedikit waktu dan melihat blog saya kali ini...Semoga berjumpa di blog seterusnya....





Ini adalah bukti kehadiran di dalam kelas Prof....











Comments